عشق من: MARYAM
میخواهم برایت تنهایی را معنی کنم!

 

  می خواهم برایت تنهایی را باز کنم!

 


در ساحل کنار دریا ایستاده ای 


هوای سرد 


صدای موج


انتظار انتظار انتظار

 

 به خودت می آیی 


یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند 


نه دستی که شانه هایت را بگیرد 


نه صدای که قشنگ تر از صدای دریا باشد


اسم این تنهایی است



نمای داخلی ساختمان AIDA جایگزین مناسب :بجای گچ ؛ رنگ ؛ کاغذدیواری صد در صد قابل شستشو سه سال ضمانت کتبی تلفن:09138654643

نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت22:56---13 دی 1391
سلام وب خوبی داری اگه مایل بودی به وبم سر بزن و من رو لینک کن و بهم خبر بدید تا شما را با افتخار لینک کنم
منتظره خبرتون هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: